סדנת מיינדפולנס ודמיון מודרך לילדים

כשהייתי בכיתה ו׳, נפתח קורס ״חשיבה מתוכנתת״, שהתקיים בשעות אחר הצהריים בספריית בית הספר. הקורס היה יקר ומוזר ולא באמת ידעתי מה זו חשיבה מתוכנתת ומה שהיה כתוב בפרסום לא באמת היה מובן, אבל היה בי קול פנימי מאד חזק שדחף אותי לבקש מהורי לרשום אותי. בקורס למדנו את העקרונות של הדמיון המודרך (לפני יותר מ 35 שנה קראו לזה חשיבה מתוכנתת). במהלך הקורס קיבלנו קסטה עליה היו מוקלטים בקולו של המורה חיים אורון, מדיטציות מודרכות שיכלנו לתרגל בבית. הגעתי בשמחה לכל המפגשים, תרגלתי בהתמדה, עשיתי במדיטציות שימוש. בזמנו לא באמת הבנתי עד כמה הקורס הזה יהיה משמעותי בשבילי ושאחזור להשתמש שוב ושוב בכלים שלמדתי בתקופות של לחץ, לפני מבחנים בתיכון, לפני ראיונות עבודה ואפילו באוניברסיטה.

אתם מרגישים שהילדים שלכם מסתגרים יותר ויותר בעולם שלהם? שהם מרגישים לא נוח בחברת אנשים אחרים? שהם מוצפים ומתקשים להסתגל ולהתמודד עם העומס? החיים של הילדים שלנו רוויים עוררות ומתח. הם מוצפים בגירויים ומסרים בלתי פוסקים של המדיה הדיגיטלית ושל קבוצת השווים בבית הספר, הם מתמודדים עם עומס בלימודים, עם השוואה בלתי פוסקת, עם ציפיות שלהם מעצמם ושל הסביבה מהם ולעיתים חשים מוצפים וחסרי מנוחה.
מטרת הסדנה היא להכיר לילדים כלים מתוך המיינדפולנס והדמיון המודרך, על מנת שיוכלו למצוא את הדרך שהכי מתאימה להם להפחית את המתח, ולהגביר את הרוגע. נלמד לעצור לרגע את המרוץ המטורף ולהיכנס פנימה, לנשום, להרגע, לפגוש את העוצמות הפנימיות שלנו ולכוון את המחשבות שלנו למקומות אליהם אנחנו רוצים להגיע.

ב 3/5/23 יתקיים ב״מרחב הקשבה״ מפגש היכרות לסדנת דמיון מודרך ומיינדפולנס, למפגש זה יכולים הילדים להגיע עם הורה מלווה (אם רוצים),
הסדנה עצמה היא לילדים בלבד.

מוזמנים לבוא לשמוע, להתנסות ולשאול שאלות.
המפגש ללא עלות, אך נדרשת הרשמה מראש! להרשמה לחצו כאן! 

מטרות הסדנה לתת כלים בסיסיים ולסייע לילדים:

לישון יותר טוב

להיות מרוכזים יותר

רגועים יותר

לחיזוק הבטחון העצמי

לשיפור היכולת להכיל רגשות לא נעימים

להרגיע פחד ממבחנים

להפחית חרדה, אי שקט ועוד

הסדנה בת 4 מפגשים של שעה, בהם נלמד ונתרגל מדיטציית מיינדפולנס, תרגילי נשימה ודימיון מודרך.

הסדנה תתקיים בימי רביעי ב 18:00-19:00, ב-10,17,24,31 למאי 2023
מחיר הסדנה 300 שקלים בלבד.

במהלך הסדנה המשתתפים יקבלו הקלטות מודרכות באמצעותן יתרגלו במהלך השבוע בבית, וישמשו אותם גם הרבה אחרי שהסדנה תסתיים.

אשמח מאד לראותכם
לשאלות ולפרטים נוספים
הילה 052-3435558

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.