התחברות – תזונת הניקוי האדומה

 
המסע פנימה מתחיל פה

 


איך בונים תזונה ואורח חיים בריא מותאמים אישית?
בואו להתחבר מחדש לעצמכם ולגוף שלך, ללמוד מהם המזונות המתאימים לך ביותר, לנקות רעלים ללמוד מחדש את השפה של הגוף שלך, ללמוד להקשיב לו, לחבק אותו, לשתות מספיק, לשחרר דפוסים ישנים ולאמץ הרגלי אכילה החדשים. ללמוד איך אכילה יכולה להיות מתוך בחירה שמחה, מודעות ואמונה וכמה נפלא הגוף מרגיש כשהוא מקבל בדיוק את מה שהוא צריך.

לפעמים מסגרת זה כל מה שצריך!

סדנת ״התחברות – תזונת הניקוי האדומה״ מספקת מסגרת, מידע ותמיכה מתמדת, אבל יותר מהכל היא מיצרת בעבורך מרחב בטוח להסתכל פנימה. עוזרת לך להכיר את הגוף שלך את הצרכים, ההתמכרויות, ההרגלים, ההעדפות והמגבלות.
לא בהשוואה לאנשים אחרים, לא לפי מחקרים, לא לפי מה שעבד לשכנה, לגיסה או לדודה, אלא לפי מה שהגוף שלך ילמד אותך שהכי מתאים לך!

איך זה עובד?

  • תזונת הניקוי האדומה נמשכת 30 ימים ובנויה מ 10 שלבים, כל שלב נמשך 3 ימים.
  • מתחילים מתזונה מצומצמת מאד. קודם כל עושים שקט בגוף, נגמלים מסוכר, מלח, וקפה ומתחילים "על נקי".
  • בכל שלב מוסיפים קבוצת מזון אחרת. ככל שמתקדמים בניקוי יש מגוון מזונות הולך וגדל.
  • מתרגלים הקשבה וחיבור לגוף ומזהים מזונות שלא מתאימים.
  • לומדים לזהות ולשחרר דפוסים והרגלים ישנים שמזיקים לנו ומסגלים בהדרגה הרגלי אכילה ודפוסי חשיבה חדשים.
  • מקבלים תכני וידאו מעניינים ומעוררי מחשבה לאורך כל הסדנה.
  • מקבלים מדיטציות מיינדפולנס בקבצי שמע לתרגול.
  • מקבלים ליווי קבוצתי בקבוצת פייסבוק סגורה וליווי אישי והתאמות במקרה הצורך.

למי התכנית מיועדת?

  • למי שרוצים להתחבר מחדש לגוף ולהבין מהי התזונה שהכי מתאימה לו.
  • למי שרוצים לנקות את הגוף מרעלים.
  • למי שרוצים להיגמל מקפה, סוכר ומלח.
  • למי שרוצים להרגיש קלילים ומלאים אנרגיה.
  • למי שרוצים לשפר את פעילות מערכת העיכול ואת חילוף החומרים.
  • למי שרוצים לשפר את איכות השינה.
  • למי שרוצים להוריד את רמת הדלקתיות בגוף.
  • למי שרוצים לעזור לגוף להתמודד עם תופעות הלוואי של החיסון.
  • למי שרוצים לעזור לגוף להתאושש אחרי מחלה (גם קורונה) .
  • למי שמרגישים שהגוף שלהם יצא מאיזון ומעוניינים לאזן ולשפר מדדי דם חריגים כמו ערכי סוכר, טריגליצרידים וכולסטרול גבוהים, או לשפר בעיות עור, מיגרנות, מפרקים, נפיחות או אי נוחות במערכת העיכול, עצירות וכו׳.
  • למי שנמאס להם להילחם בגוף כדי לרדת במשקל ורוצים להבין איך הגוף שלהם עובד ולבחור בעבורו באהבה את המזון שמתאים לו.

בוגרי הסדנה מספרים

אפרת: ״היתה חוויה מיוחדת במינה. הגעתי לניקוי עם תופעות לא נעימות אחרי חיסון קורונה מס 3, סימפטומים של גיל מעבר, אלרגיות שינה לא איכותית, תשישות וחוסר אנרגיה. תוך שבוע מתחילת הניקוי נעלמו כל התופעות, העור התנקה, השינה השתפרה, עדופי קילוגרמים נשרו ממני ונשארתי שוב עם עצמי במרכז, בדיוק, באנרגיות נקיות וחזקות יותר.
תודה רבה רבה על הליווי הצמוד, על תשומת הלב, על המתכונים המעולים אשר מצליחים להפוך את האוכל המאוד בסיסי לטעים יותר. היתה חווייה מעצימה, מחלימה ומקרבת לבריאות מיטיבה. חיבוק גדול ובהצלחה בהמשך דרכך המרתקת ומלאת היצירתיות.

 

״מיכל: ״ההתחלה הייתה לא פשוטה, אבל אחר כך היה נפלא! היה ממש שווה את ההשקעה. אני כבר 25 ימים רצופים בלי כאבי בטן, זה לא קרה לי כבר שנים. אין ספק שהתזונה שלי הולכת להשתנות בעקבות התהליך הנפלא הזה. אני מתכוונת להמשיך ולהשתמש בכל המתכונים הנפלאים כל הזמן. תודה רבה הילה על התמיכה, המענה המהיר לכל שאלה ועל החיבוק הגדול. אני לא מאמינה שהייתי מצליחה לעשות את זה לבד״

אורן: ״הצטרפתי לתהליך בשנה שעברה בגלל לחץ של אישתי, וכרגיל אני כל כך שמח שהקשבתי לה 🙂 אחרי ההתקף לב הרופא הבהיר שאני חייב שינוי. אבל לא באמת הצלחתי להפחית את כמות הבשר, את האוכל המטוגן ואת הסוכר שאכלתי. בשנה שאחרי הסדנה ירדתי 10 ק״ג ואני שומר על המשקל, עושה פעילות, אוכל הרבה יותר בריא ומאוזן ומרגיש מלא אנרגיה. השבוע אני ואישתי מסיימים את הניקוי בפעם השניה, מאד עוזר לעשות את זה ביחד וגם עוזר לדעת שאת שם להנחות ולעזור. אין לי ספק שנעשה את זה שוב גם בשנה הבאה. הילה יקרה, תודה רבה על הכל!״

ליאורה: ״הילה המדהימה והמכילה, פתחה בפני דלת ונתנה ארגז כלים לחיים איכותיים. הסדנה היא הרבה מעבר למה שאנחנו אוכלים- זאת דרך חיים!
יוצרת שינוי מדהים ופתיחת דף חדש נקי ובריא. היכולת ללמוד שאפשר למלא מאגרים אחרת, לשפר בריאות, אנרגיה ועייפות ולהרגיש טוב עם עצמי.
על הדרך נשרו הק"ג בכייף והנאה…הרבה תודות לך הילה.!"

 

מה בסדנה?

  • עותק דיגיטלי של הספר ״תזונת הניקוי האדומה״, שמכיל את כל ההסברים וכ 100 מתכונים שילוו את התהליך.
  • הרצאות וידאו שידונו במהו ניקוי רעלים? למה צריך ניקוי? מה קורה בגוף שלנו בכל שלב בניקוי? מהן תופעות הניקוי והגמילה? ועוד.
  • 4 סרטוני וידאו (אחד בשבוע) שילוו את הניקוי.
  • 4 מפגשים און-ליין (אחד בשבוע) שילוו את הניקוי.
  • קבוצת פייבסוק סגורה – תלווה את כל התהליך במשך כל 30 הימים. בקבוצה מקטרים, מתבכיינים, צוחקים, מעודדים, מספרים על הצלחות, תובנות ומחשבות, מעלים תמונות ומתכונים, טיפים ורעיונות ובעיקר מספקים מרחב תומך ומכיל לחברי הקבוצה.
  • ליווי אישי שלי – את השאלות הטכניות והקשיים חולקים עם כולם בקבוצת הפייסבוק ואני עונה על שאלות ומגיבה מדי יום. אם מתעורר קושי או עניין פרטי שלא רוצים לשתף את כולם, פונים אלי ואני זמינה לעזור.
  • לומדים לשחרר דפוסים והרגלים ישנים שמזיקים לנו ומסגלים בהדרגה הרגלי אכילה ודפוסי חשיבה חדשים.
  • מקבלים תכני וידאו מעניינים ומעוררי מחשבה לאורך כל הסדנה.
  • מקבלים מדיטציות מיינדפולנס בקבצי שמע לתרגול.
  • מקבלים ליווי קבוצתי בקבוצת פייסבוק סגורה וליווי אישי והתאמות במקרה הצורך.

הסדנה הזו מציעה לך מסגרת מהודקת ותומכת לצאת למסע של גילוי עצמי, של הקשבה, מודעות, ושיפור מערכת היחסים שלך עם הגוף שלךזהו כלי נפלא כלי לזיהוי אי סבילות למזון – מזונות שלא מתאימים לך וגורמים לחוסר איזון ולסימפטומים כמו מיגרנות, עייפות, בעיות עור, נפיחות, כאב או אי נוחות במערכת העיכול ועוד.

הרעלים שצברנו במהלך השנים מעמיסים על הגוף שלנו ומפריעים לתפקוד התקין שלו
. רמות האנרגיה יורדות ותסמינים כמו כאבי 
ראש, נפיחות, בעיות עור וחריגות במדדי דם מתחילים להופיע ולהפריע לאיכות החיים. תזונת הניקוי האדומה סייעה לרבים מהמשתתפים לאזן ולשפר מדדי דם חריגים כמו ערכי סוכר, טריגליצרידים וכולסטרול גבוהים, מיגרנות השתפרו או נעלמו, בעיות בעור כמו פסוריאזיס ואורטיקריה השתפרו, חלק דיווחו על שיפור בתפקודי כבד, שיפור בביצועים ספורטיביים ועוד.

כל אחת ואחד עוברים מסע אישי וייחודי, אבל בתוך מסגרת מובנית.

המסע מאתגר, הדרך פשוטה אבל לא תמיד קלה, אך לרגע לא תצעדו בה לבדך!

כולנו פה כדי לסייע זה לזה בדרך, ואני פה כדי ללוות באופן אישי כל אחת ואחד מכן. 

 

כמה זה עולה? 

מספיק מבט אחד למה שהתכנית מציעה כדי להבין שההרצאות, הסרטונים, הספר הדיגיטלי עם כל ההסברים וכל המתכונים שווים הרבה מאד, אבל הדבר היקר ביותר שאני מעמידה לרשותכם בסדנה הזו הוא הזמן שלי. במשך 30 ימים, אני זמינה ללוות, לתמוך, לענות על שאלות ולסייע בקבוצה ובאופן פרטי.

יש שאלה? בעיה? התלבטות? משתפים בקבוצת הפייסבוק ואני נכנסת מדי יום ועונה על שאלות. יש משהו דחוף או אישי שלא תרצו לשתף עם כולם? תשלחו לי הודעה ותקבלו תשובה בכתב או בשיחת טלפון לפי הצורך.
כמו שכבר אמרתי, לא תצעדו בדרך הזו לבד.

כל התכנית מוצעת לכם במחיר משתלם במיוחד של 1,200 ש"ח בלבד.

 

מתי איפה ואיך?

פרטים על סדנת הסתיו שלנו יפורסמו בקרוב

לקראת תהליך כזה טבעי שיעלו חששות ולבטים. במפגש אסביר בפירוט על הניקוי ומטרותיו,
ואענה בשמחה על כל השאלות. 

 

איך נרשמים לסדנה?

הסדנה הזו עזרה להרבה אנשים לשנות את התזונה שלהם ולסגל הרגלים חדשים אבל,

ההשתתפות דורשת מחוייבות והתמדה ואינה מתאימה לכל אחת,
לבדיקת התאמה אנא צרו איתי קשר בווטסאפ 052-3435558


שאלות נפוצות

 שאלה: יורדים במשקל?

זו לא המטרה של הניקוי, זו תופעת לוואי. במהלך הניקוי יורדים כ 3%-7% ממשקל הגוף בחודש, בהתאם לקצב חילוף החומרים, המשקל ההתחלתי ועצימות הפעילות הגופנית. הניקוי נותן כלים מצוינים לעשות שינוי באורח החיים ולשמור על משקל תקין .מי שישתמש בתזונת הניקוי כמנוף לשינוי אורח החיים, יוכל להמשיך לרדת במשקל בצורה מתונה, עד להשגת היעד.

 

שאלה: האם צריך לקחת חופשה כדי לעשות את הניקוי?

אחד היתרונות של הניקוי באמצעות תזונה הוא שאפשר לעשות אותו כחלק משגרת החיים.

 

שאלה: עושים את הניקוי במהלך הסדנה?

זה לא כמו ניקוי מעיים או חוקן, זו לא פעולה חד פעמית אלא תהליך ניקוי שכל אחד עושה בזמן או במקום שמתאים לו. ההמלצה היא להתחיל עם הקבוצה, ולעשות את הניקוי במהלך הסדנה, כדי ליהנות מהליווי והתמיכה.

 

שאלה: 30 יום ניקוי זה לא יותר מדי? לא נוצרים חסרים?

בבניית תזונת הניקוי האדומה, הושקעה מחשבה רבה והיא בנויה כך שאם עוקבים אחרי ההוראות, הגוף מקבל את כל מה שהוא צריך, את כל אבות המזון, הוויטמינים והמינרלים בכמות מספקת.

 

במה תזונת הניקוי האדומה שונה מהאחרות?

אנחנו שונות אחת מהשניה, מה שבריא לי יכול להיות מזיק בשבילך ולהיפך. מה שעוזר לחברה שלך לרדת במשקל יכל להיות בדיוק מה שגורם לך לעלות במשקל. הגוף שלנו מסמן לנו כל הזמן מה מועיל לו ומה מזיק, אם רק יודעים להקשיב ולהבין את הסימנים.
תזונה שאינה מותאמת לצרכים של
הגוף שלך, באופן טבעי לא מחזיקה זמן רב, כי היא פשוט לא מתאימה!

זו לא סדנת מיצים של כמה ימים שאחריה חוזרים לשגרה כאילו כלום לא קרה. הסדנה בנויה בצורה הדרגתית, ממושכת ועם תזונה דינמית שמאפשרים פינוי רעלים בערוצים מרובים (שתן, צואה, עור, דרכי נשימה ומערכת המין). מאפשרת זיהוי אי סבילויות למזון, גמילה ממלח, סוכר, קפאין וחריף, ומסייעת לאמץ אורח חיים בריא.
אני מכירה, מלמדת ומטפלת במגוון שיטות ניקוי, והשיטה הזו השיגה את התוצאות הטובות ביותר ב 15 השנים האחרונות.

שאלה: האם זה מתאים גם לאנשים שנוטלים תרופות באופן קבוע?

בכל מקרה לא מפסיקים לקחת תרופות מרשם במהלך הניקוי. ללא תלות בתרופה ובסיבות לנטילתה, יש לפנות לרופאה המטפלת להסביר לה על הניקוי ואך ורק אם הרופאה תתן את אישורה תהיה אפשרות להפסיק את התרופה. הניקוי לא מתאים לכל אחד ולכל מצב בריאותי, יהיו כאלה שאסור להם לעשות את הניקוי. עם זאת, רב המטופלים שלי והמשתתפים בסדנאות, קיבלו את ברכת הרופא המטפל ועשו את הניקוי במקביל לנטילת תרופות. גם אם מנקים 80%-40% מהרעלים בגוף זה המון וזה יעיל. מטופלים שבחרו להמשיך באורח חיים בריא בעקבות הניקוי הצליחו להוריד בהדרגה, בהתייעצות עם הרופא, מינונים של תרופות.

שאלה: 30 יום ניקוי זה לא קשה?

הניקוי הוא לא פשוט ודורש מחויבות ומוטיבציה, אבל זה כל-כך מתגמל שעדיין לא פגשתי מתוך המאות שכבר השלימו את הניקוי בהנחייתי, מישהו שהתחרט על כך. אנשים הרגישו כל-כך טוב במהלך הניקוי ואחריו, רבים חוו שיפור או אפילו ריפוי מנפיחויות בבטן, אי נוחות במערכת העיכול, מבעיות בדרכי נשימה, ממיגרנות וכו׳ לפעמים אחרי שנים של כאב וסבל. הרוב מדווחים על עליה ברמות אנרגיה וקלילות, על שינה טובה יותר, על שיפור בביצועים במגוון תחומי ספורט, השלבים הראשונים יותר קשים כי האוכל משעמם, אבל אח״כ זה הופך להיות קל יותר, טעים ומגוון יותר.

 

שאלה: מאיזה גיל אפשר לעשות ניקוי?

גם ילדים יכולים לעשות ניקוי, אבל לא את הניקוי הזה! תזונת הניקוי האדומה מתאימה לבני 18 ומעלה. התזונה דורשת בגרות, אחריות, בשלות והקשבה לגוף, וכן ביצוע עקבי של ההנחיות.

 

שאלה: האם התוצאות מחזיקות מעמד לאורך זמן?

הסדנה מספקת ידע, כלים, הכוונה וליווי שמטרתם לסייע ביצירת שינוי אמיתי ועמוק בתזונה, בדפוסי החשיבה ובהתמודדות עם אוכל. מי שמתרגלת ומתמידה, מצליחה לעשות שינוי שהופך לחלק משגרת היום שלה. אני לא מכירה אנשים שלסדנה לא היתה שום השפעה עליהם לאורך זמן. כל אחד לוקח מהסדנה את מה שהוא יכול, רוצה ומה שהוא בשל בשלב הזה בחיים לקחת. חלק עשו שינויים בודדים כמו גמילה מסוכר / קמחים לבנים, חלק הוציאו מזונות מסויימים מהתזונה, נגמלו מקפה, בוחרים את השמנים בקפידה, עברו לתזונה ללא גלוטן, חלק התחילו להנביט באופן קבוע, חלק עשו מהפיכה של ממש, אבל הרוב המכריע סיימו בריאים ומאוזנים יותר ממה שהתחילו ואורח החיים שלהם השתפר.

 

האם ניתן לעשות את הניקוי במהלך ההריון?
לא! ניקוי הרעלים אינו מתאים לנשים בהריון או מניקות.

 




הספר, תזונת הניקוי האדומה, תורגם לאנגלית והיה רב מכר באמזון ב3 קטגוריות. 

לפרטים נוספים ומועדי פתיחת סדנה צרו קשר!


2 thoughts on “התחברות – תזונת הניקוי האדומה

  • ינואר 17, 2022 at 12:39
    Permalink

    הייתי רוצה להתחיל את סדנת הניקוי האם אפשרי?

    Reply
    • ינואר 19, 2022 at 12:11
      Permalink

      שלום תמר,
      כרגע רצה סדנת ניקוי ששהחלה לפני כ 25 ימים.
      אין עדיין מועד לסדנה הבאה, ניתן לעבור את התהליך באופן פרטי (לא במסגרת סדנה קבוצתית), או להמתין לסדנה הבאה שתפתח כנראה באביב.

      Reply

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.