תרופה טבעית לכוויות שעובדת כמו קסם

השבוע ברגע של הסח הדעת הושטתי את היד ואחזתי במכסה מתכת רותח שיצא מהתנור ונכוותי ב 4 מתוך 5 האצבעות של יד ימין, אבל ככה מכל הלב.
מפגן כשרון מסוג זה בדרך כלל מלווה בצרחה, שמיטת המכסה הלוהט, סינון קללה עסיסית, שלפוחיות נאות וכואבות למות בכריות האצבעות והלקאה עצמית על איך עשיתי כזה דבר מטומטם.
במקרה שלי הכל עבד לפי הספר פרט לעובדה שהתשמשתי בתרופת פלא טבעית שעזרה לי להפחית את הכאב באופן משמעותי, חסכה ממני את השלפוחיות הכואבות כל כך וקיצרה מאד את זמן ההחלמה.


שלב 1:

אז אחרי שצרחתי, שמטתי את המכסה הלוהט, וסיננתי קללה עסיסית, שטפתי מיד את היד במי ברז זורמים כדקה, ואז שפכתי על היד כמויות של כורכום טחון, כן תבלין  הקסם שיש בכל מטבח, חיכיתי רבע שעה עם הבוץ הכתום על הידיים עד שהכאב החד נרגע קצת, לקחתי כפפה חד פעמית שפכתי פנימה עוד כורכום, הכנסתי את היד עם הבוץ לכפפה והמשכתי בעיסוקיי.

שלב 2:
אחרי כשעתיים שלוש בתוך הכפפה עם הכורכום, נשאר כאב עמום ונסבל באצבעות. הורדתי את הכפפה ושטפתי היטב את היד. הכאב התגבר מעט, אבל ידעתי שזה חלק מהתהליך. יבשתי בעדינות את המים עם נייר סופג, מרחתי כמות נדיבה מאד של ג׳ל אלוורה והכנסתי שוב את היד לכפפה נקיה ונשארתי איתה שעתיים נוספות.

שלב 3:
הורדתי את הכפפה עם ג׳ל האלוורה, שטפתי את היד והלכתי לישון. למחרת על גבי האצבעות היו אזורים חלקים ומבריקים במקום שבו היו אמורות להיות השלפוחיות, הן היו רגישות למגע אבל לא כואבות. בערב גם זה עבר!


זהו ,יום אחד אחרי וכאילו הטימטום לא התרחש, רק קסם טבעי וזמין וידיים קצת צהובות.
תזכרו את הנס הזה בפעם הבאה שתקבלו כוויה במטבח, ותודו לי אחר כך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.